کتابخانه عمومی مرحوم میرجعفری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور، در جدیدترین ارزیابی و رتبه‌بندی «دفتر سیاستگذاری و برنامه‌ریزی امور پژوهشی و کمیسیون نشریات وزارت علوم، تحقیقات و فناوری» در سال ۱۴۰۱، فصلنامه «تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی» موفق به ارتقا از رتبه «ب» و دریافت رتبه «الف» شد.

همچنین سامانه نشریات علمی جهان اسلام(ISC) این فصلنامه را از جمله نشریات چارک اول محسوب می کند. این سامانه، نشریات را بر حسـب میزان اثرگذاری علمی و اسـتنادهای دریافتی، چارک‌بنــدی کرده و نشـریات چـارک اولQ۱)) موثرتریـن نشـریات کشـور به حساب می‌آیند.

گفتنی است، فصلنامه تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی در سال ۱۳۸۸ از سوی کمیسیون بررسی نشریات علمی وزارت عتف موفق به اخذ درجه علمی- پژوهشی شد. این فصلنامه در مباحث عام رشته علم اطلاعات و دانش‌شناسی و موضوعات کتابخانه‌های عمومی و ترویج خواندن پذیرای مقالات پژوهشی اصیل نویسندگان و پژوهشگران است و چهار شماره در سال منتشر می‌شود. فصلنامه تحقیقات اطلاع‌رسانی و کتابخانه‌های عمومی،‌ نشریه‌ای علمی با دسترسی آزاد است. فایل تمام متن مقالات پژوهشی به صورت pdf در سایت نشریه قرار گرفته و مراجعه‌کنندگان می‌توانند به صورت رایگان آن ها را دانلود کنند. داوری مقالات در این فصلنامه از نوع داوری دوسو ناشناس (Double Blind) است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۱/۰۵/۲۳

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی