کتابخانه عمومی مرحوم میرجعفری

کتابخانه عمومی حجت الاسلام میرجعفری با زیر بنای 1100 متر در سه طبقه واقع در ضلع جنوبی پارک امیرکبیر در سال 1377 تاسیس شد.
مجاورت با دانشگاه اراک و قرار گرفتن در یکی از مناطق پر جمعیت شهر و در نقطه ای با چشم انداز بکر، این کتابخانه را به یکی از مهمترین کتابخانه های استان از منظر زیبایی و علمی تبدیل کرده است که ماهانه به طور متوسط در حدود 2000 نسخه کتاب امانت می دهد. در حال حاضر حدود 29000 نسخه کتاب،500 لوح فشرده در بخش دیداری شنیداری، 72 عنوان نشریه در این کتابخانه موجود می باشد. تعداد اعضای فعال کتابخانه (تا زمان انتشار مطلب 1394/07/03) 1754 نفر می باشد.
کتابخانه حجت الاسلام میرجعفری شامل بخش های نشریات، مرجع، کمک درسی، کودکان و مخزن اصلی می باشد.
در این کتابخانه سعی بر آن شده به دور از راهکارهایی برای افزایش اعضاء کاذب و بهبود آمارهای شفاهی، با استناد به اصول کتابداری نوین، خدمات اطلاعاتی و دانش شناسی به مراجعه کنندگان ارائه شود.
لازم به ذکر است کتابخانه حجت الاسلام میرجعفری اراک در سال 1391 به عنوان کتابخانه نمونه فرهنگی کشور انتخاب شد.

آدرس کتابخانه: اراک، انتهای خیابان میرزای شیرازی، ضلع جنوبی پارک امیرکبیر
شماره تلفن: 32780771-086
ایمیل : mirjafaripl@gmail.com
ساعت کار کتابخانه: 7.30 الی 18.30
شیفت کاری سالن مطالعه:  روزهای زوج خواهران و روزهای فرد برادران


کتابخانه عمومی میرجعفری در جهت نزدیک شدن به اصول کتابداری نوین، شبکه تلگرامی و اینستاگرام خود را راه اندازی نمود. از طریق لینک زیر با ما همراه باشید.

برای پیوستن به کانال تلگرام کتابخانه، بر روی لینک زیر یا لوگوی تلگرام در سمت چپ وبلاگ کلیک کنید. بدین ترتیب به صورت خودکار به صفحه تلگرام کتابخانه هدایت می شوید که با کلیک بر روی گزینه "join" به مخاطبین کانال ما افزوده می شوید.

همچنین با جستجوی "mirjafaripl" در نرم افزار اینستاگرام می توانید به اینستاگرام کتابخانه میرجعفری بپیوندید.

   تلگرام کتابخانه عمومی میرجعفری

  جستجو نمایید :   mirjafaripl